Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mario Kart DS

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 7:02 pm

Synes nu det er fedt igen at DS har fået Mario Kart spillet og det er fedt at det er kommet helt ned i den skærm men alligevel synes jeg det er irreterende man kan kun vinde Daisy det kunne være fedt med lidt flere personer man kan vinde ellers er der ellers noget andet der skulle gøres noget bedre.

Hvad synes i?
Tilbage til toppen Go down
phione
Træner



Antal indlæg : 7
Join date : 03/10/10
Age : 26

Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 5:19 pm

Det er et sjovt spil og er enig med dig dragonforce Smile Men grafikken er heller ikke lige den bedste og syntes helt klart der også skulle være flere baner Smile
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 8:22 pm

Man kan også vinde Dry Bones, R.O.B og Waluigi Wink Men jeg synes det er ret kedeligt når man har gennemført stort set det hele men det er meget sjovt at spille mod andre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 8:23 pm

Ja jeg har gennemført det hele nu XD
Nu er jeg helt færdig og nu er det kedeligt D:
Tilbage til toppen Go down
phione
Træner



Antal indlæg : 7
Join date : 03/10/10
Age : 26

Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 8:47 pm

Samme her Sad men da jeg spillede det duede mit wi-fi ikke Sad så jeg fik aldrig spillet med andre end computeren...
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 9:16 pm

På Wi-Fi er det nogen gange sjovt andre gange ikke. Nogen gange kan man spille mod nogen hvor man bare sidder og tænker: F*CK! mens man kan være heldig at komme til at spille mod nogen på eget niveu men det bliver også kedeligt i længden...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mario Kart DS Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Kart DS   Mario Kart DS Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mario Kart DS
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mario Party 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Nintendo :: Nintendo DS-
Gå til: