Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeTors Sep 30, 2010 9:53 pm

Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Dfnews
Play-Asia har opløst siden den 18. September at Pokemon Black og White er over 90% region låst til DSI, hvis du er ejer af DSI, kan det være en dum idé at købe spillet, så alle ejer af en Nintendo DSI, skal være forberedt på at Pokemon Black og White ikke vil virke når i prøver at spille spillet.
Dette gælder også Nintendo DSI XL, dog er der intet blevet sagt noget omkring Nintendo 3DS, dog udkommer denne konsol forhåbenligt efter Pokemon Black og White i USA og Europa.
Dette er kun en advarsel for jer ejere af Nintendo DSI og DSI XL.
Tilbage til toppen Go down
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeTors Sep 30, 2010 10:07 pm

Hvad så med DS Lite? Eller den originale Nintendo DS?
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Gæst
Gæst




Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 7:24 am

Dette skulle virke uden problemmer, jeg tester det i næste uge med DS Lite, da jeg får mit White der.
Tilbage til toppen Go down
narupokefreak
Administrator
narupokefreak


Antal indlæg : 40
Join date : 27/09/10

Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 12:30 pm

Jeg har kun DS lite, jeg har heller ikke brug for andet. Gider ikke ha DSi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 12:36 pm

Så er der intet problem for dig, hvis du vil spille Pokemon Black og White.
Tilbage til toppen Go down
narupokefreak
Administrator
narupokefreak


Antal indlæg : 40
Join date : 27/09/10

Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 12:45 pm

Jeg venter, til de kommer i danmark på engelsk, kan ikke forstå japansk. Jo lidt af det mundtlige, men ikke det skriftlige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!   Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pokemon Black og White REGION LÅST TIL DSI!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pokémon Black & White Demo - 4 Nye Pokemoner!
» Pokémon Black & White Udgivelse Dato
» Pokemon Black og White info Kommer på siden imorgen!
» Black & White Bus Tour
» Black og White Diskusion (officielt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Nyheder-
Gå til: