Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Super Smash Bros. (Brothers) Brawl

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Empty
IndlægEmne: Super Smash Bros. (Brothers) Brawl   Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 6:36 pm

Denne debat handler om Super Smash Bros Brawl.

Jeg kan rigtig godt lide spillets historie om at rede verden med gode og onde figurer og hvordan banerne er bygget op og hvordan man vinder ting men synes nu også det er svært at få de figurer som man skal kæmpe imod i classic eller Brawl fordi at man skal vinde for at få dem og det har jeg problemer med imod Wolf.

Hvad synes i?
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Empty
IndlægEmne: Sv: Super Smash Bros. (Brothers) Brawl   Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 11:35 am

Jeg kan rigtig godt lide SSBB jeg elsker det simpelthen ikke at jeg er ret god men jeg har da alle figurer :3 Synes det er meget sjovt også kan jeg generelt godt lide Multiplayer kamp spil. At det så er med Nintendo figurer gør det bare bedre...
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Empty
IndlægEmne: Sv: Super Smash Bros. (Brothers) Brawl   Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:38 pm

Sjovt.. ensformigt og jeg bliver hurtigt træt af det
Spiller du det konstant er det nedern men sådan her og der er det sku sjovet nok.. jeg har det utroligt sjovt at suse story mode igen flere gange da Tabuu er en awesome boss
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Empty
IndlægEmne: Sv: Super Smash Bros. (Brothers) Brawl   Super Smash Bros. (Brothers) Brawl Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Super Smash Bros. (Brothers) Brawl
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Nintendo :: Nintendo Wii-
Gå til: