Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mario Party 8

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mario Party 8 Empty
IndlægEmne: Mario Party 8   Mario Party 8 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 6:38 pm

Mario Party 8 var et rigtig sjovt og underholdene spil i starten da det var mit første wii spil men det bliver kedeligt efter hånden vil jeg mene der er mange udfordringer man kan bruge flere 100 timer på at gennemføre det kan jeg sige men gider det ikke længere får jo nye spil og de er sjovere.

Hvad synes i?
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Mario Party 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Party 8   Mario Party 8 Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 9:54 am

Jeg synes Mario Party 8 er et rigtig godt spil hvis man lige keder sig når man har gæster så kan man altid spille i en halv time og have det sjovt. Det er ret sjovt men nogen gange også ret kedeligt. Men alt i alt sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Mario Party 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Party 8   Mario Party 8 Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:40 pm

Jeg har da spillet Party ikke party 8 (kun prøvet det på DS) men jeg går vel ud fra at det er samme smørre bare med andre mini-games.. men alt i alt er Mario Party meget sjov tidsfordriv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mario Party 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mario Party 8   Mario Party 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mario Party 8
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mario Kart DS

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Nintendo :: Nintendo Wii-
Gå til: