Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Pokémon Platinum Diskussion (officiel)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 8:36 pm

Her kan alle snakke om Pokémon Platinum lige så tosset de vil!
Forkortelsen er P bare lige så I ved det Wink
I skal selvfølgelig overholde reglerne, men ellers god fornøjelse Surprised
Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Platinum-cover2
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
narupokefreak
Administrator
narupokefreak


Antal indlæg : 40
Join date : 27/09/10

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 3:46 pm

Platinum var et ret godt spil, bedre end Diamond og Pearl. Jeg syntes mange ting om spillet, det er bare synd man ikke kan få Arceus uden AR eller en andet WIFI ting
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 7:27 pm

Jeg vil nu give dig ret npf (narupokefreak. Håber ikke det gør noget jeg kalder dig det) Det er et rigtig godt spil og de har fået en masse gode ting med. Dog er der nogen ting der kunne være anderledes men det er småting... Alt i alt er det et ret godt spil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 7:28 pm

narupokefreak skrev:
Platinum var et ret godt spil, bedre end Diamond og Pearl. Jeg syntes mange ting om spillet, det er bare synd man ikke kan få Arceus uden AR eller en andet WIFI ting

Arceus har kunne skaffes i din nærmeste Gamestop inde for den måned HG/SS kunne skaffes i Europa.
Tilbage til toppen Go down
narupokefreak
Administrator
narupokefreak


Antal indlæg : 40
Join date : 27/09/10

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:37 pm

Ikke i Horsens. Jeg spurgte dem og de svarede de ikke havde den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:38 pm

Så ved jeg ikke hvorfor, Herning udbød det.
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:44 pm

Kan de måske have fået en slags for udsolgt? Det er godt nok lidt mærkeligt men kan det ske? Oo
Tilbage til toppen Go down
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 11:43 am

Nej der er uendelige af de Arceus'er, i den der Download box... Men hvis du mener Download Boxen så er der nok ikke uendelige... xD Men jeg syntes også at det er mærkeligt. GameStop skriver at man kan få det i sin GameStop butik... Lyder bare lidst mærkeligt...
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:18 pm

Jeg fik ikke spillet Platin særlig længe før jeg gjorde det væk men det var da okay.. men nu skal det også siges at jeg aldrig har været stor afn af gen 4 eller nogle af dens 3 spil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon Platinum Diskussion (officiel)   Pokémon Platinum Diskussion (officiel) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pokémon Platinum Diskussion (officiel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pokémon Emerald Diskussion (officiel)
» Pokémon MD 2
» Pokemon Stadium 1 & 2
» Pokémon Kælenavne?
» Pokémon Fejlen!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Pokémon Konsol Spil-
Gå til: