Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ash

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Ash Empty
IndlægEmne: Ash   Ash Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 5:40 pm

Dette er det officielle emne om Ash. Her kan man sige hvad man synes om ham, hans pokémoner, hans teknik, og alt det andet.

Jeg synes efterhånden at Ash er blevet lidt irriterende. Han fanger næsten ingen pokémoner, er utroligt dum, og har været på så længe uden at blive mester at jeg bare er blevet træt af ham!
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Gæst
Gæst




Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Ash   Ash Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 6:04 pm

Synes nu selv Ash/Satoshi er en fantastisk karakter, kan godt lide ham som karakter, og er helt fin med at han er med i 14 sæson!
Tilbage til toppen Go down
narupokefreak
Administrator
narupokefreak


Antal indlæg : 40
Join date : 27/09/10

Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Ash   Ash Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 3:52 pm

Han er hovedpersonen i spillende, sjovt nok er den danske figur mere barnlig i det...
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Ash   Ash Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 4:57 pm

Tja hvor begynder jeg..

Ash var en vildt cool karakter indtil han nåede til Sinnoh. WTF skete der lige med den dumme lille dreng vi alle syntes så godt om.. Han var ikke 10 længere men 5 hvis ikke mindre.. han var virkelig barnlig
Ash efter min mening var mest voksen i Hoen og hans evige skænderi var det eneste der gjorde at jeg så Advance serien
Ash er så småt vendt tilbage til at være den dumme, men alligevel meget voksne unge mand han er.. så der er håb for ham.. men han er ikke nogen perfekt figur og til tider mangler han fuylde
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Ash   Ash Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ash
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Pokémon Anime-
Gå til: