Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 TV2 begynder at sende gamle afsnit!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:52 am

TV2 begynder at sende gamle afsnit! Dn_new14

Her idag på TV2, har de sendt de gamle afsnit fra "Advance Battle", ud istedet for at købe nye.
Det vil sige at TV2 har stoppet traditionen med at købe nye afsnit af Pokemon.
Men de har stadigvæk ikke glemt det helt da de stadig sender det.
Men bedre går det for Disney, da de her for nogle uger siden begyndte på 12 sæson, i Pokémon.
Dog har Disney ikke selv lavet Pokémon,og det er jo lidt ondsvagt, da de slev plejeer at sende ting de selv har lavet.
Vi må håbe at TV2, for købt nogle nye afsnit.
For ca. et halvt år siden har jeg haft kontakt med ham der plejer at købe ind til nye afsnit på TV2, og han sagde at der vil komme nye afsnit i Februar 2010, men det er der jo overhodet ikke kommet. Han snakkede også om at "Arceus og livets juvel" vil komme i biograferne i julen 2009. Jeg ved ikke om det har været der men det var kun i en udvalgt Biograf i København og jeg bor så i Århus. Også ville det også kun være der en bestemt dag.

Vi må håbe det kommer til at gå fremad for TV2, med Pokémon afsnit.

Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
Gæst
Gæst




TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: Sv: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:56 pm

Disse afsnit er genudendelser, dengang Hoeen kørte, da i sommerferien smider de mange genudsendelser ud (;
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: Sv: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 6:05 pm

Jeg i den forstand er bare glad for at høre den nyhed.. jeg kan simpelt hen ikke tage de nye danske afsnit og måske skulle man begynde at se pokemon på dansk igen efter nyheden her
Tilbage til toppen Go down
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: Sv: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitimeMan Sep 06, 2010 2:21 pm

Dragonforce skrev:
Disse afsnit er genudendelser, dengang Hoeen kørte, da i sommerferien smider de mange genudsendelser ud (;

De sender dem stadig her efter sommerferien...
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
untitel
Træner
untitel


Antal indlæg : 11
Join date : 08/07/10

TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: Sv: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 12:34 am

det er da lige mget i kan da bare se dem på nettet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





TV2 begynder at sende gamle afsnit! Empty
IndlægEmne: Sv: TV2 begynder at sende gamle afsnit!   TV2 begynder at sende gamle afsnit! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
TV2 begynder at sende gamle afsnit!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Nyheder-
Gå til: