Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Pokémon MD Red Rescue Team

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Pokémon MD Red Rescue Team Empty
IndlægEmne: Pokémon MD Red Rescue Team   Pokémon MD Red Rescue Team Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 2:04 pm

Her kan man snakke om Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team!
Pokémon MD Red Rescue Team Red%20rescue%20team

Jeg ved intet om det her spil da jeg ikke har spillet det
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Pokémon MD Red Rescue Team Empty
IndlægEmne: Sv: Pokémon MD Red Rescue Team   Pokémon MD Red Rescue Team Icon_minitimeTors Sep 30, 2010 6:52 pm

Ohh YES.. det her er et spil i aller højeste kvalitet.. jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har klaret dettte spil og alligevel bliver jeg aldrig træt af at spille det. Historien er jo ikke til at hade og uden at spoile noget som helst er det her det eneste spil jeg overhoved har grædt til *sobs*
Nej alt i alt har pokemon lavet en skøn spin-off som jeg personligt ser som mit favorit pokemon spil all-time (Colluserum, GSC og HG/SS kommer lige bagefter)
Så jo personligt er jeg forelsket i det her spil og selvom efterfølgeren gør et godt stykke arbejde kan det ikke (efter min emning) måle sig med den serie og historie der startede det hele
Tilbage til toppen Go down
 
Pokémon MD Red Rescue Team
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pokémon MD Blue Rescue Team
» Dit ultimative pokémon team
» Pokémon MD 2
» Pokémon Kælenavne?
» Pokémon Red & Blue

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Pokémon Konsol Spil-
Gå til: