Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle) Empty
IndlægEmne: Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle)   Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle) Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:57 pm

Jeg siger det nu.. meget af dette bliver hints af seksuelle emner men det vil aldrig blive nævnt i teksten. Vær opmærksom jeg vil gøre denne historie realistisk og er ikke ude på at støde nogle.

Intro

Han lænede sig ind over manden der allerede virkede godt træt af at sidde i bussen. 400 kilometer havde det lille køretøj allerede præsterede at køre men forude ventede der godt og vel endnu 400 kilometer af ingenting, absolut ingenting.
Han sad med ørebøfferne godt inde i kraniet og håbede at Mozart kunne hjælpe ham ud af den knude han var havnet i.
"Blodet løb ned af mine fingre mens den lille pige hulkede.. 'Rattata… hvad har du gjort ved min Rattata'" han lo hånligt. "Jeg var en slem dreng."
"Ja klart du gjorde det” lød det fra en anden dreng der så i et blad han stadig var alt for ung til at læse ”jeg derimod er en rigtig badboy"
"Side 9 pigen" lo en anden "amatør.. nej du skal se den ægte vare før du kan udtale dig om det"

"SÅ HOLD DOG KÆFT!!!!" lød det fra manden der havde indset at komponisten i hans øre ikke var nok til at overdøve larmen "I er nye Team Rocket agenter, I skal senere hen føre teamet til storhed.. og så sidder I og laver sådan nogle perverse drengestreger" han pustede som en tyr der havde set rødt "gør som hende" han per automatik pegede ned på en pige der nederst i bussen havde krybet sig sammen for at holde på varmen "det er sådan nogle personer vi leder efter"

"Du mener du vil have den gale professors horeunge.. jamen slå dig løs.. hun er din, hun har alligevel ikke sagt noget endnu og hendes Squirtle er så svag at den ikke engang kan slå en Magikarp"
Drengens kommentar blev forstærket af tilråb og latter men pigen, siddende bagerst i bussen sammenkrøllet så ikke ud til at have nogen respons på de grusomme ting der verbalt blev smidt i hovedet på hende, hun derimod.. ja hun havde sine egne planer
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle) Empty
IndlægEmne: Sv: Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle)   Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle) Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 8:59 pm

Meget godt skrevet... Glæder mig allerede til at læse mere. Keep up the good work Wink
Tilbage til toppen Go down
 
Rocket Life (advarsel: Ikke egnet for starte sjæle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: