Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvilken type kan du bedst lide

Go down 
+4
Tyrogue
Dragonite
Chirro
arfeno1234
8 deltagere
ForfatterBesked
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 10:21 pm

ja overskriften siger det meste hvilken type kan du bedst lide og hvorfor min er dragon typen fordi at jeg synes at dragon pokemonerne er designet godt, de er også søde, seje og stærke det var så min ynglings type Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chirro
Træner
Chirro


Antal indlæg : 41
Join date : 12/05/10

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 10:23 pm

Min er vand, fordi at det er nok en af de stekeste lementer og så ville vi ikke leve uden vand så det er vand.
Tilbage til toppen Go down
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 9:24 am

Jeg kan bedst lide Dragon, fordi at den har små svagheder og der er mage typer der ikke kan klare typen. Det er kun den selv og ice der er super effectivt mod Dragon.

- Dragonite
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 10:41 am

Jeg kan bedst lide Kamp typen fordi min yndlings pokémon Tyrogue er kamp type og fordi jeg er vild med kamp type stilen B)
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Nagato
Træner
Nagato


Antal indlæg : 36
Join date : 12/05/10
Age : 24

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 11:53 am

Jeg kan bedst lide Dark fordi de er så seje og mystieske
Tilbage til toppen Go down
http://naruto-fans.forumt.biz/forum.htm
Gæst
Gæst




hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 12:58 pm

Der skal ligges op til debat eller der skal komme ordenlige beskrivelser her i denne tråd ellers lukkes den.
Tråd flyttes til Pokémon Generalt.
Tilbage til toppen Go down
tobby
Træner
tobby


Antal indlæg : 2
Join date : 04/07/10
Age : 28

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 6:54 pm

det er psychic fordi der de er så seje med deres telepatiske kræfter og sådan noget og så har jeg bare altid godt kunne lide dem:D
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 11:30 am

Jeg synes nu at Dragon er alt for manges ynglings så den gider jeg ikke... Min er nok Ghost da jeg synes de er meget seje også har de nogen ret seje angreb og abilitys...
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:30 pm

Jeg er og har altid været en Water fan

Og ja hvorfor. Min yndlings pokemon er af Water. Det er så hulens mange water kombinationer og jeg er stor fan af dem alle.. det er også typen der er mest af og det passer mig fint... det gør mit fremtidsmål det sværere.. at skafffe alle Water types
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvilken type kan du bedst lide Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken type kan du bedst lide   hvilken type kan du bedst lide Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvilken type kan du bedst lide
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor længe har du kunne lide pokémon?
» Hvilken Skole?
» hvilken tøj stil går du i
» hvilken sport går du til
» hvilken manga er din ynglings

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Generelt :: Pokémon Generelt-
Gå til: