Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvilken bog synes du er den bedste

Go down 
+2
Tyrogue
arfeno1234
6 deltagere
ForfatterBesked
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 10:02 pm

ja her kan man skrive ned hvilken bog i synes er den bedste og hvorfor
min er artemis fowl fordi at den har en meget spænede historie og man kan danne mange billeder inde i hovdet, det er også et godt sprog der bliver brugt i bogen, forfateren ha også lavet sit eget sprog som nogle i bogen bruger og det kan jeg godt lide, jeg kan klart anbefale den og serien cheers men jeg ville lige sige at det nok er bedst at starte med 1eren da det er meget svært at bare lige hoppe ind i serien
Tilbage til toppen Go down
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 7:27 am

Min yndlings bogserie er Harry Potter. Jeg er bare vild med alle bøgerne! Jeg har været så vild med dem at jeg læste dem allesammen 3 gange i træk affraid
Jeg kan nævne navne fra Harry Potter fra A til Z: Albus Dumbledore, Bill Weasley, Cormac McLaggen...osv.
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 3:09 pm

Min yndlings er nok djævle krigen, som er skrevet af en kendt forfatter der hedder Kenneth Bøgh Andersen.
Den kan virkelig anbefaldes, da den er spændene, og forfatter har et god måde at udtale ordene på. Til dem der gerne vil læde den, kan man finde den på næsten alle biblioteker, og den er ratet af selve Troldspejlet fra DR1. Der er 4 store romaner i serien.

-Dragonite
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 6:03 pm

Min er enten the 39 clues eller Eragon. Begge er spændende og jeg kan ikke stoppe med at læse dem når først.

Jeg har egentlig også læst alle de bøger der blevet her... underligt Exclamation
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 9:22 pm

Jeg er også meget vild med Harry Potter serien og er meget stor fan af Harry Potter.. Jeg kan også godt lide den nye bog J.K.Rowling har udgivet med børnehistorier fra troldmandsverdenen... Hvis jeg ikke skulle sige en Harry Potter bog ville jeg sige:
The Secret: Hemmeligheden for Teenagere
Den handler om loven om tiltrækning og om hvordan man skaber sit eget drømmeliv... Ret god og giver en noget at tænke over...
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 10:33 pm

Som skrevet øverst er det også Artemis Fowl fra min side.. har læst alle i serien indtil og min yndlings må vist nok være "Opals hævn" jeg går ikke i detaljer da det er svært at forklare hvem 'Opal' er uden at gå i detaljer

Men nok er Artemis eventyr min yndlings serie fordi det er den første bogserien jeg holdte mig til at faktisk fortsatte på. Jeg kan stadig den dag i dag finde det sjovt at læse dem.. er faktisk i gang med bog 2 lige nu da min yndlings person 'Chix' har en rolle i starten af denne historie.. desuden har den efter min mening et vigtigt drejepunkt i serien.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvilken bog synes du er den bedste Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken bog synes du er den bedste   hvilken bog synes du er den bedste Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvilken bog synes du er den bedste
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» den bedste side i ved
» hvilken sport går du til
» hvad synes i om at pjekke
» Hvad synes i om de nye startere?
» hvad synes du om nintendo ds i xl

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: TV, Kultur, Bøger, Film, Sport.-
Gå til: