Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
IceCreamCille
Træner
IceCreamCille


Antal indlæg : 2
Join date : 10/06/10

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 7:21 pm

Hejsa, det er desværre ikke holdt mit spritening ved lige - Jeg har æret meget god, ikke for at prale.

Men nu er jeg ærligt talt ikke så god, og det her vil hjælpe mig. Det er ikke sikkert at i vil få jeres frite nu og lige til tiden.
og højest sandsyligt vil der gå over en dag, hvis jeg har travlt.

Jeg laver Mix og Recoulers gratis - Og i kan se et eksempel af en af mine gamle sprites og en af mine nye.

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. 2wexngk Desværre er baggrunden hvis fordi den er ret så gammel.

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. 35d95vr Den her er en nyere sprite. Ikke så god som den gamle, men jeg bliver lige så god! Bestil løs!

På grund af stress så kun en bestilling per person, og kun 3 personer må bestille per dag.

Håber at vil bestille sprites hos mig - Hovsa, her er nogle flere sprites.

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. 4j2494 Også gamle, når ja. Desværre har jeg ikke rigtigt nogle nye, men det får jeg. Desværre uden gennemsigtig baggrund, på grund af at jeg synes at det er ret så irreterende at bruge Giffy til at lave det..

- IceCreamCecilie :0
Tilbage til toppen Go down
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: Sv: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 7:25 pm

Når nu det er gratis, kan du så prøve at lave en Raitei, eller en Enkou? Surprised
Altså et mix mellem raikou og entei Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Gæst
Gæst




IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: Sv: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 12:45 pm

De sprites ser meget lovende ud (:
Tror lige jeg vil have en mix mellem Scizor og Gible for at sætte dine evner på prøve (;
Tilbage til toppen Go down
phione
Træner



Antal indlæg : 7
Join date : 03/10/10
Age : 26

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: Sv: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 4:55 pm

Hey hvis det ikke er for belastende så vil jeg gerne prøve at få en sprite med Charizard og Zapdos der hedder Chardos Very Happy men hvis det er for svært så kan jeg bestille en nemmere Smile Og for resten så er det nogen rigtig flotte sprites

Højst 2 smileys! - NPF
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: Sv: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 8:58 pm

Rigtig rigtig flotte og som de andre har jeg også en bestilling...

Mix mellem Scizor og Alakazam
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Empty
IndlægEmne: Sv: IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.   IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
IceCream's Sprite shop og Galleri - Spriter siden 8-årige.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sprite Regler
» Sprite Regler!
» Opstart Af Siden.
» NPF's Animation shop.
» hvorfor er vi på siden?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: Pokemon Sprites-
Gå til: