Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvilken Skole?

Go down 
+2
Chirro
Tyrogue
6 deltagere
ForfatterBesked
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 7:25 pm

Hvilken skole går I på? Jeg går på Sct. Joseph Søstrenes Skole (forkortet SJSS) men jeg skal snart flytte til en skole ved navn Athene Skolen, en skole for børn med særlige forudsætninger (høj IQ). Jeg håber at jeg kan få det bedre der Very Happy
Nok om mig, hvad med jer?
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Chirro
Træner
Chirro


Antal indlæg : 41
Join date : 12/05/10

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 2:12 pm

Jeg skulle også havde gået på athene men det blev ikke til noget alligevel, jeg gå på pilehaveskolen og athene skolen er ikke til børn med høj IQ men til børn der fik en "speciel gave" da de blev fedt, af hvem? gud vis man tror på ham. er du så også medlem af giftet children?
Tilbage til toppen Go down
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:39 pm

Øhh... det tro jeg ikke Neutral
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Dragonite
Administrator
Dragonite


Antal indlæg : 97
Join date : 02/05/10
Age : 25

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:53 pm

Jeg går lige nu på Rosenvangskolen, men på Mandag skal jeg skifte til noget der hedder Interskolen. (International School) I Viby J
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 10:05 pm

Jeg plejede også at gå på SJSS, men så flyttede jeg til athene skolen. så flyttede jeg til England og går nu på skolen:
ACS(american community school) Egham International School
Så jeg kender selvfølgelig Tyrouge A.K.A. Gustav. vi er faktisk rigtig gode venner og leger sammen så ofte vi kan.
Tilbage til toppen Go down
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 12:00 am

så du bor i england nu Lugia ?
Tilbage til toppen Go down
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 11:53 am

Jep, men der er rigtig mage danskere i min årgang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 12:54 pm

er det ikke dejligt at have nogen der er fra det samme land som en selv hvis men bor i et andet land
Tilbage til toppen Go down
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 9:21 pm

Jo og faktisk er jeg gode venner med de fleste
Tilbage til toppen Go down
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 10:41 pm

det er vel ret godt for dig, hvordan var de lige da du kom, har selv aldrig prøvet at være ny, jeg har prøvet at hjælpe nogen af de nye der kom i klassen, men det er svært når vi på det tidspunkt havde en del mobber
Tilbage til toppen Go down
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 5:22 pm

I england er de faktisk ret venlige. lidt underlige, men det er nok kulturskiftet
Tilbage til toppen Go down
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 11:13 am

hviste det godt at de fleste englender er flinke

Nu bedes dig og Lugia snakke videre om dette i en PB, ellers bliver der udelt bøder.
-DF
Tilbage til toppen Go down
tobby
Træner
tobby


Antal indlæg : 2
Join date : 04/07/10
Age : 28

Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 3:11 pm

jeg går på Græsted skole i nordsjælland det er som sådan en fin nok skole men generalt er det overhovdet ikke svært kun kedeligt det vi laver
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvilken Skole? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken Skole?   Hvilken Skole? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvilken Skole?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvilken tøj stil går du i
» hvilken sport går du til
» Hvilken sprog kan i snakke?
» hvilken manga er din ynglings
» hvilken bog synes du er den bedste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: Fri Debat-
Gå til: