Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvilken manga er din ynglings

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
arfeno1234
Træner
arfeno1234


Antal indlæg : 75
Join date : 26/05/10

hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 9:53 pm

hvilken manga er din ynglings bortset fra pokemon aventure (staves) og hvorfor min er one piece dajeg synes det er en fantastisk manga den har en mega god humer og en god historie ikke realistisk men god xD

~arfeno1234
Tilbage til toppen Go down
Tyrogue
Ranger
Tyrogue


Antal indlæg : 147
Join date : 26/05/10
Age : 26

hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 9:59 pm

Min yndlings manga er enten Pokémon Adventures eller Naruto... Kan ikke helt bestemme mig, da de begge to er vildt gode hmm... scratch Så bliver det nok NARUTO lol!
Tilbage til toppen Go down
https://pokemonen.danskforum.net/
Gæst
Gæst




hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 8:26 pm

Har 3 Mangaer jeg synes om:

YU-GI-OH - Nok fordi den holder sig godt til virkeligheden, man kan godt følge med hvis man springer noget over og man får alt godt og også noget meget sjovt ind i mellem, synes selv den er god Very Happy

Pokémon Adventures - Er lige begyndt at læse det og er kun blevet positiv overasket af serien ind til videre.

har ikke flere i øjeblikket Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lugia
Træner
Lugia


Antal indlæg : 46
Join date : 26/06/10
Age : 26

hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 5:52 pm

Min er jo nok naruto eller SDK. Den sidste er der nok ikke mange der kender lol!

Husk du skal begrunde dine svar!
-DF
Tilbage til toppen Go down
Karino
Træner
Karino


Antal indlæg : 7
Join date : 03/07/10
Age : 29

hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 1:01 am

Mine Ynglings Manga´er -

1: Kare First Love.
Den handler om en pige ved navn Karin Karino, hun er ligeglade med drenge, sturdere hårdt da hendes mor altid presser hende til det, faktisk er hun ikke så genert og svag som hun viser sig da hun er på All girl skolen hvor Yura lader som om hun er hendes ven, faktisk er hun en der inde i sig selv svarer igen arrogant og da hun så møder Kiriya ændrer hun sig meget.. Og så må i ellers læse den på www.onemanga.com (;

2: Perfect Girl Evolution.
Er for god til at bedømme! Læs den hellere på www.onemanga.com (;
Tilbage til toppen Go down
Nagato
Træner
Nagato


Antal indlæg : 36
Join date : 12/05/10
Age : 24

hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 1:44 pm

Yu-Gi-Oh helt klart har altid elsket serien og humøren er rigtig god 38 fantatiske bind
Tilbage til toppen Go down
http://naruto-fans.forumt.biz/forum.htm
Sponsoreret inhold





hvilken manga er din ynglings Empty
IndlægEmne: Sv: hvilken manga er din ynglings   hvilken manga er din ynglings Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvilken manga er din ynglings
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ynglings Digimon Opening
» Hvilken Skole?
» Naruto Manga
» hvilken sport går du til
» hvilken bog synes du er den bedste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: Manga-
Gå til: