Pokémonen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til POKÉMONEN! Hvad du ikke ved om pokémon for du at vide, og hvad du ved om pokémon kan du dele med andre fans!!
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Karino
Træner
Karino


Antal indlæg : 7
Join date : 03/07/10
Age : 29

Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Empty
IndlægEmne: Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.   Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 5:10 pm

Intro

"Så smuk som en sommerfugl, men så dødelig som en slange, det viser livets realiteter" Han sidder afslappet og tilfreds i sin lænestol, med sine sokkeløse og uhyrligt stinkende fødder, på sofabordet foran. "Lionel!" Lyder det fra åbning af døren der bliver lukket forsigtigt op, smække den op er umuligt, da der er bunker af tøj, der har ligget i årti´er bag den samme dør. "Lærer De aldrig at rode op? Her er værre end i hestestaldene og det er normalt ikke let at overgå den stank de har dernede." Det er Mr. Jingles fra politikontoret, han er betjent og Lionels 29 årige gamle ven, den eneste der virkelig kender Lionel personligt. "Jeg kan da stadig leve i det, ikke sandt Mr. Jingles?" Han finder et par sorte sokker frem og tager dem stille på med et venskabligt smil, Mr. Jingles fnyser og sparker let til en trøje. "Ja, men det varer ikke længe før de er begravet levende, og kald mig dog Johan som i gamle dage." Lionel Griner for sig selv, og rejser sig op, med et lille hurtigt strøj hen af jakken. "Ikke så formel mere Mr. Jingles? Eller Johan, det var de da til selskabet i La de´ Cure igår aftes." Johan smiler på den måde han altid gjorde, når Lionel drillede ham, "Det siger De Mr. Brickstone? De som indartede dem hos damerne?"
Lionel knapper jakken hurtigt og let. "det gør jeg altid, det ved de jo Mr. Jingles"
Johan sukker og åbner igen døren forsigtigt. "Lad os komme afsted, vi skal jo nødigt komme forsent til toget, det venter nok ikke på os to, det ville dog isandhed være noget nyt." Lionel nikker og sammen går de to herrer udenfor og prejer en hestevogn til banegården. Det varer ikke længe før de har nået stationen da dog hurtigt finder ud af at toget allerede har sat afgang og at de er nød til at vente de næste 3 timer på det næste der går til Egypten. "Sort uheld Mr. Jingles?" Johan ser på Lionel og tager en bid af sit varme brød, "Eller for sent opvågning Mr. Brickstone?" Lionel ved han fortjente det svar og sukker, "Nu må vi bare vente her siddende på bænken med en stank der er ulidelig.." Johan kan næsten ik lade vær med at grine, "Det er dog som en parfume i forhold til stanken i din lejlighed Lionel!" De to venner hyggesnakker indtil toget endelig viser sig på perronen.

Håber på et par kommentarer &/Eller kritik fra alle sider, jeg er ikke sikker hvornår næste kap. kommer så lad vær med at spørg mig tak (;

On And Off - Karino
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Empty
IndlægEmne: Sv: Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.   Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 5:24 pm

Hmmm... Lyder interresant, bare bliv ved, jeg vil gerne se lidt mere til det med at de skal til Ægypten.
Men jeg synes dog Introen kan være lidt forvirrende (:
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl
Ranger
Spirit Girl


Antal indlæg : 41
Join date : 10/07/10
Age : 32

Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Empty
IndlægEmne: Sv: Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.   Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:42 pm

Hmm nutid.. det er sjældent jeg ser det.. men jeg ville da glædeligt høre mere
Tilbage til toppen Go down
JustMyself
Træner
JustMyself


Antal indlæg : 37
Join date : 02/10/10
Age : 27

Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Empty
IndlægEmne: Sv: Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.   Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 9:00 pm

Wow meget fed dog som DF også siger lidt forvirrende i starten men det er ligemeget... Glæder mig til mere...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Empty
IndlægEmne: Sv: Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.   Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ørken Dronningen, bliver hen af vejen Voldelig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sådan Bliver Du Gym Leder
» Dæmon dræber(voldelig)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokémonen :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: